سرخط خبرها

دبیر هنری رویداد خلاق و نوآور: اگر بخواهیم تولید محتوای درستی انجام دهیم باید در ابتدای خط بایستیم

  • کد خبر: ۱۹۰۸۹۳
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
دبیر هنری رویداد خلاق و نوآور: اگر بخواهیم تولید محتوای درستی انجام دهیم باید در ابتدای خط بایستیم
دبیر هنری رویداد خلاق و نوآور گفت: قصه‌های این شهر را در قالب مستند، داستان و فیلم به قلم فیلم‌نامه‌‌‌نویسان ثبت می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید ظریف در سومین رویداد روایت شهر از سلسله رویدادهای هم‌آفرینی، فیلمنامه مبتنی بر هویت با عنوان رویداد خلاق و نوآور روایت شهر، اظهار کرد: این سوال همیشه پیش آمده که در روایت شهر چرا فیلم‌نامه و چرا در ابتدای خط تولید محتوا ایستاده‌ است و فیلم نمی‌سازد. در پاسخ باید بگوییم که اگر بخواهیم تولید محتوای درستی انجام دهیم باید در ابتدای خط بایستیم. 

وی افزود: در حوزه‌های فرهنگی چه در شرق و چه در غرب ادبیات تاثیرگذار بوده و همیشه ادبیات در ابتدای مسیر قرار داشته است. ما نیز سعی می‌کنیم در ابتدا قصه‌های این شهر را در قالب مستند، داستان، قصه‌های زنان این شهر و... به قلم هنرمندان فیلم‌نامه‌نویس نوشته و سپس آثار هنرمندان توسط فیلم‌سازان تکمیل شود.

دبیر رویداد شهر ادامه داد: روایت شهر یک مرحله دیگر بعد از رویدادخلاق و نوآور در پیش دارد و بعد از آن با همکاری هنرمندان فیلم‌نامه‌های چهار رویداد را به جمع‌بندی می‌رسانیم و سپس با همکاری شهرداری این آثار ساخته خواهد شد، البته میثم موسوی مهر، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا تلاش کرد و در مسیر تولید آثار از مجموعه‌های مختلفی همچون مجموعه بنیاد سینمایی فارابی، انجمن سینمایی جوانان ایران، باشگاه فیلم سوره و خانه تولیدات جوان صدا و سینما برای همکاری دعوت کرد.

ظریف ضمن تشکر از کارشناسان شهرداری که کمک کردند مسائل، مشکلات و معضلات شهری روی کاغذ بیاید و به آثار مختلف تصویری تبدیل شود، ادامه داد: ما می‌توانیم مشکلات را در حوزه‌های شهری با زبان هنر بگوییم تا اثرگذاری و کارکرد بیشتری داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->